Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

Ολιστική προσέγγιση, Μέθοδος Project και ∆ιαθεµατική προσέγγιση

Το σχολείο μας πολλά περιβαλλοντικά και κοινωνικά θέματα τα προσεγγίζει ολιστικά από όλες τις πλευρές τους: Κινητοποιεί την ολόπλευρη ανάπτυξη του ατόµου, γνωστική, συναισθηματική, ψυχοκινητική, κοινωνική και ηθική ,συνδυάζει όλα τα πεδία της γνώσης, μαθημάτων και της εμπειρίας (γλωσσικό, λογοτεχνικό, µμαθηματικό, ηθικό, κ.τ.λ).
Με την  Μέθοδος Project έχουμε την άμεση συµµετοχή των παιδιών στον καθορισμό του υπό µελέτη θέµατος, την ανοιχτή στάση απέναντι σε πιθανές αλλαγές στην κατεύθυνση της έρευνας καθώς και η αποδοχή από µέρους των παιδιών της ευθύνης για το έργο που πρέπει να φέρουν εις πέρας και συνοδεύεται συνήθως από αισθήµατα αυτοπεποίθησης, ικανοποίησης και συχνά ευχαρίστησης και ενθουσιασµού.  Τέτοια θέματα είναι την ένταξη προσφυγόπουλων και μειονοτικών ομάδων(ρομά), την ανάπτυξη κριτικής σκέψης για προβλήματα όπως η φτώχεια ,η κρίση ,η κλιματική αλλαγή , θέματα διατροφής και υγείας!

























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου