ΟΜΑΔΑ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ
Στα πλαίσια του προγράμματος ‘’Προαγωγή σωματικής και ψυχικής υγείας στο σχολείο’’ με υπεύθυνο τον Καθηγητή φυσικής αγωγής Οικονόμου Δημήτρη σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς Γιαννακόπουλο Γιάννη ,Τσιάτα Γιώργο, Ηλιοπούλου Λίτσα που υλοποιεί φέτος το σχολείο μας δημιουργήσαμε
την ομάδα αυτοεκτίμησης και διαχείρισης συναισθημάτων με τους μαθητές της Πέμπτης (Ε) και Έκτης (ΣΤ) τάξεις Δημοτικού. Πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με τους μαθητές κάθε δεύτερη Δευτέρα από Ιανουάριο μέχρι Μάρτιο με στόχο την ενδυνάμωση των διαπροσωπικών σχέσεων των μαθητών και την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης με την Ψυχολόγο Κωτσιά Αναστασία και την κοινωνική λειτουργό Βαμβακά Χριστίνα.
Η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των παιδιών είναι σημαντική γιατί τα εξοπλίζει με ένα συναισθηματικό απόθεμα που μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να θέσουν στόχους στη ζωή τους, να αναπτύξουν κοινωνικές σχέσεις και να αντιμετωπίσουν τις αντιξοότητες που θα συναντήσουν στο μέλλον. Στόχος η συνειδητοποίηση της ταυτότητας ,η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης η απόκτηση επιθυμητών δεξιοτήτων και η υπέρβαση δυσκολιών, συζήτησαν με τους μαθητές θέματα προσωπικής ανάπτυξης και ανάπτυξης διαπροσωπικών σχέσεων.
Στις συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω δραστηριότητες:
Ενημέρωση, συζήτηση ,ασκήσεις γνωριμίας
Ο καθρέφτης: Αναγνωρίζω τις δυνατότητες μου, γνωρίζω καλύτερα τον εαυτό μου,εντοπίζω τις αδυναμίες μου, βάζω στόχους βελτίωσης του εαυτού μου. Αναγνωρίζουμε και γράφουμε τα θετικά στοιχεία μας,
Ανάλυση ποιήματος: Το θέμα βασίζεται στην θεωρία της αυτοεκτίμησης Δράση – αντίδραση όπως μου συμπεριφερθούν ,θα συμπεριφερθώ.
Αν ήμουν …θα ήμουν…: Αυτοεκτίμηση, Αυτογνωσία. Μέσα από τις επιλογές που κάνω αναγνωρίζω τον εαυτό μου ,Ενίσχυση της ομαδικότητας και πόσο καλά γνωρίζω τους συμμαθητές μου.
Συγγραφή παραμυθιού: Μέσα από τον ρόλο που επιλέγω στο παραμύθι ,αναγνωρίζω τον εαυτό μου ,συνεργασία των μελών του παραμυθιού.
Χαρτί στην πλάτη : Ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των συμμαθητών μου ,αναγνώριση των θετικών στοιχείων
Οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τα συναισθήματα τους, ενίσχυσαν την αυτοπεποίθηση τους και την αυτοεκτίμηση τους , ανάπτυξαν την ομαδικότητα και την συνεργασία, ένιωσαν εμπιστοσύνη και αποδοχή από τους συμμαθητές τους! Ήταν μια δυνατή βιωματική εμπειρία για όλους τους μαθητές.
Στα πλαίσια του προγράμματος ‘’Προαγωγή σωματικής και ψυχικής υγείας στο σχολείο’’ με υπεύθυνο τον Καθηγητή φυσικής αγωγής Οικονόμου Δημήτρη σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς Γιαννακόπουλο Γιάννη ,Τσιάτα Γιώργο, Ηλιοπούλου Λίτσα που υλοποιεί φέτος το σχολείο μας δημιουργήσαμε
την ομάδα αυτοεκτίμησης και διαχείρισης συναισθημάτων με τους μαθητές της Πέμπτης (Ε) και Έκτης (ΣΤ) τάξεις Δημοτικού. Πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με τους μαθητές κάθε δεύτερη Δευτέρα από Ιανουάριο μέχρι Μάρτιο με στόχο την ενδυνάμωση των διαπροσωπικών σχέσεων των μαθητών και την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης με την Ψυχολόγο Κωτσιά Αναστασία και την κοινωνική λειτουργό Βαμβακά Χριστίνα.
Η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των παιδιών είναι σημαντική γιατί τα εξοπλίζει με ένα συναισθηματικό απόθεμα που μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να θέσουν στόχους στη ζωή τους, να αναπτύξουν κοινωνικές σχέσεις και να αντιμετωπίσουν τις αντιξοότητες που θα συναντήσουν στο μέλλον. Στόχος η συνειδητοποίηση της ταυτότητας ,η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης η απόκτηση επιθυμητών δεξιοτήτων και η υπέρβαση δυσκολιών, συζήτησαν με τους μαθητές θέματα προσωπικής ανάπτυξης και ανάπτυξης διαπροσωπικών σχέσεων.
Στις συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω δραστηριότητες:
Ενημέρωση, συζήτηση ,ασκήσεις γνωριμίας
Ο καθρέφτης: Αναγνωρίζω τις δυνατότητες μου, γνωρίζω καλύτερα τον εαυτό μου,εντοπίζω τις αδυναμίες μου, βάζω στόχους βελτίωσης του εαυτού μου. Αναγνωρίζουμε και γράφουμε τα θετικά στοιχεία μας,
Ανάλυση ποιήματος: Το θέμα βασίζεται στην θεωρία της αυτοεκτίμησης Δράση – αντίδραση όπως μου συμπεριφερθούν ,θα συμπεριφερθώ.
Αν ήμουν …θα ήμουν…: Αυτοεκτίμηση, Αυτογνωσία. Μέσα από τις επιλογές που κάνω αναγνωρίζω τον εαυτό μου ,Ενίσχυση της ομαδικότητας και πόσο καλά γνωρίζω τους συμμαθητές μου.
Συγγραφή παραμυθιού: Μέσα από τον ρόλο που επιλέγω στο παραμύθι ,αναγνωρίζω τον εαυτό μου ,συνεργασία των μελών του παραμυθιού.
Χαρτί στην πλάτη : Ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των συμμαθητών μου ,αναγνώριση των θετικών στοιχείων
Οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τα συναισθήματα τους, ενίσχυσαν την αυτοπεποίθηση τους και την αυτοεκτίμηση τους , ανάπτυξαν την ομαδικότητα και την συνεργασία, ένιωσαν εμπιστοσύνη και αποδοχή από τους συμμαθητές τους! Ήταν μια δυνατή βιωματική εμπειρία για όλους τους μαθητές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου