Όπως διαπιστώνεται από έρευνα στο αρχείο του σχολείου αποδεικνύεται ότι ιδρύθηκε το έτος 1896 και μάλλον είναι το αρχαιότερο σχολείο της πόλης του Πύργου.
Λειτούργησε ως τετραθέσιο σχολείο Αρρένων με δασκάλους τους:Κων/νο Καριώρη, Ντελόπουλο Γεώργιο, Διαμαντούρο Κων/νο και Δ/ντή τον Μ.Αναγνωστάτο.
Το πρώτο σχολείο ήταν ένα παραδοσιακό κτίριο στην περιοχή «Γιαννέλη», στη διασταύρωση των οδών Σαχτούρη και Θησέως.
Σήμερα στεγάζεται στο Βόρειο μέρος της πόλης σε κτίριο το οποίο ανεγέρθη το 1981.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο Γενικός Έλεγχος βαθμολογίας των μαθητών στον οποίο φαίνεται ότι αξιολογούνταν με κλίμακα βαθμολογίας από το ένα «1» έως το τέσσερα «4» με Αριστα το τέσσερα «4».
Η αριθμητική βαθμολογία ένα «1» είχε το λεκτικό χαρακτηρισμό «Ενδεώς», το δύο «2» «Καλώς», και το «τρία» «Λίαν καλώς».
Επίσης ενδιαφέρον έχει η ονοματολογία των επαγγελμάτων των γονέων των μαθητών π.χ. σαγματοποιός δηλ. σαμαράς, κτηματικός δηλ. κτηματίας, πεταλωτής σανδαλοποιός, εργατικός δηλ. εργάτης, οπλοδιορθωτής, τέκτων δηλ. οικοδόμος-ξυλουργός, αμαξάς, επαίτης, ρακοπώλης, αγωγιάτης, λεπτουργός δηλ. κομψοτεχνίτης, βαρελοποιός, σκυτοτόμος δηλ. κατασκευαστής δερμάτινων ειδών.
Μαθητολόγιο
Σήμερα έχει οργανικότητα 9/θεσίου σχολείου αλλά με τις ειδικότητες και τους πρόσθετους εκπαιδευτικούς είμαστε σύνολο δεκαέξι «16».
Το σχολείο μας σήμερα
Το σχολείο για αρκετά χρόνια στεγαζόταν σε ενοικιαζόμενα κτίρια και το 1981 εγκαινιάστηκε το νέο κτίριο.
Σ αυτό συστεγάζεται το 4/θεσιο Ειδικό Σχολείο Πύργου.
Αυτή η συστέγαση και συγκατοίκηση διαφορετικών ομάδων μαθητών είναι πρόκληση για τους ίδιους τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς.
Με δεδομένο ότι υπάρχει αγαστή συνεργασία, σύμπνοια και συναποδοχή παιδιών διαφορετικών ομάδων, αυτό αποδεικνύει την καλή πρόθεση των εκπαιδευτικών που με υψηλό αίσθημα ευθύνης και οιοδήποτε κόστους εκπαιδεύουν τα παιδιά, με πεποίθηση ότι όλα είναι του ίδιου Θεού. Στη σχολική κοινότητα τα όποια προβλήματα παρουσιάζονται επιλύονται χωρίς να αφήνουν σημάδια.
Το σχολείο μας πρωτοπορεί σε κοινωνικές εκδηλώσεις χάριν της ευαισθητοποίησης και κοινωνικοποίησης των μαθητών μας π.χ. Παρουσίαση του εκπαιδευτικού φακέλου των Γιατρών Χωρίς Σύνορα, παρουσίαση φακέλου της UNICEF, κυκλοφοριακή αγωγή κλπ
Πρωτοπορεί σε προσεγγίσεις διδακτικής πρακτικής με τη βοήθεια της πληροφορικής. Υλοποιεί προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και αποδεικνύει ότι είναι ευαίσθητος δέκτης των αλλαγών που συμβαίνουν γύρω μας συμβάλλοντας αποτελεσματικά στη διαμόρφωση των αυριανών πολιτών.
Λειτούργησε ως τετραθέσιο σχολείο Αρρένων με δασκάλους τους:Κων/νο Καριώρη, Ντελόπουλο Γεώργιο, Διαμαντούρο Κων/νο και Δ/ντή τον Μ.Αναγνωστάτο.
Το πρώτο σχολείο ήταν ένα παραδοσιακό κτίριο στην περιοχή «Γιαννέλη», στη διασταύρωση των οδών Σαχτούρη και Θησέως.
Σήμερα στεγάζεται στο Βόρειο μέρος της πόλης σε κτίριο το οποίο ανεγέρθη το 1981.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο Γενικός Έλεγχος βαθμολογίας των μαθητών στον οποίο φαίνεται ότι αξιολογούνταν με κλίμακα βαθμολογίας από το ένα «1» έως το τέσσερα «4» με Αριστα το τέσσερα «4».
Η αριθμητική βαθμολογία ένα «1» είχε το λεκτικό χαρακτηρισμό «Ενδεώς», το δύο «2» «Καλώς», και το «τρία» «Λίαν καλώς».
Επίσης ενδιαφέρον έχει η ονοματολογία των επαγγελμάτων των γονέων των μαθητών π.χ. σαγματοποιός δηλ. σαμαράς, κτηματικός δηλ. κτηματίας, πεταλωτής σανδαλοποιός, εργατικός δηλ. εργάτης, οπλοδιορθωτής, τέκτων δηλ. οικοδόμος-ξυλουργός, αμαξάς, επαίτης, ρακοπώλης, αγωγιάτης, λεπτουργός δηλ. κομψοτεχνίτης, βαρελοποιός, σκυτοτόμος δηλ. κατασκευαστής δερμάτινων ειδών.
Μαθητολόγιο
Σήμερα έχει οργανικότητα 9/θεσίου σχολείου αλλά με τις ειδικότητες και τους πρόσθετους εκπαιδευτικούς είμαστε σύνολο δεκαέξι «16».
Το σχολείο μας σήμερα
Το σχολείο για αρκετά χρόνια στεγαζόταν σε ενοικιαζόμενα κτίρια και το 1981 εγκαινιάστηκε το νέο κτίριο.
Σ αυτό συστεγάζεται το 4/θεσιο Ειδικό Σχολείο Πύργου.
Αυτή η συστέγαση και συγκατοίκηση διαφορετικών ομάδων μαθητών είναι πρόκληση για τους ίδιους τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς.
Με δεδομένο ότι υπάρχει αγαστή συνεργασία, σύμπνοια και συναποδοχή παιδιών διαφορετικών ομάδων, αυτό αποδεικνύει την καλή πρόθεση των εκπαιδευτικών που με υψηλό αίσθημα ευθύνης και οιοδήποτε κόστους εκπαιδεύουν τα παιδιά, με πεποίθηση ότι όλα είναι του ίδιου Θεού. Στη σχολική κοινότητα τα όποια προβλήματα παρουσιάζονται επιλύονται χωρίς να αφήνουν σημάδια.
Το σχολείο μας πρωτοπορεί σε κοινωνικές εκδηλώσεις χάριν της ευαισθητοποίησης και κοινωνικοποίησης των μαθητών μας π.χ. Παρουσίαση του εκπαιδευτικού φακέλου των Γιατρών Χωρίς Σύνορα, παρουσίαση φακέλου της UNICEF, κυκλοφοριακή αγωγή κλπ
Πρωτοπορεί σε προσεγγίσεις διδακτικής πρακτικής με τη βοήθεια της πληροφορικής. Υλοποιεί προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και αποδεικνύει ότι είναι ευαίσθητος δέκτης των αλλαγών που συμβαίνουν γύρω μας συμβάλλοντας αποτελεσματικά στη διαμόρφωση των αυριανών πολιτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου